• _____ (2020). Een blik door de lamellen. Jaloezie bij Freud en Lacan. Psychoanalytische Perspectieven, 38/2: 123-142.
  • Schrans, D., Jacobs, S., & ____ (2019). Questionner la reconnaissance. In: Inter-associatif européen de psychanalyse (ed.), Une passe réinventée pour la transmission de la psychanalyse. Paris: Editions des crépuscules. 62-76.

  • _____ et al. (2019). Wat is de kleur van een kameleon? Of hoe het universitair discours de psychoanalyse verloochent. https://www.psychoanalyse.nu

  • Demoulin, C. (2015 (2001)). De psychoanalyse, een therapie? Vertaling van 'La Psychanalyse, thérapeutique?' W. Galle, P. Jacops, O. Mylle & _____. Gent: Idesça.

  • ____ (2015). Vader, ziet ge dan niet dat ik verbrand? Extiem 6: 21-25.

  • ____ (2015). Editoriaal. Extiem, 6: 1.

  • ____ (2014). Werken met het mémoire en het vergeten. De getuigenis van Sylvie Sesé-Léger. Extiem, 4: 39-47.

  • ____ (2014). Tussen analysant en analyticus. Extiem, 4: 53-64.

  • ____ (2013). Editoriaal. Extiem, 3: 1.

  • ____ (2012). Een plaats voor het subject in het CLB? In: Walleghem, P. (ed.), Psychoanalyse en jongeren, Gent: Academia Press, 7-31.

  • ____ (2010). Wilde kinderen, wilde taaltheorieën. Lacans theorie van de betekenaar aan de hand van Victor de l’Aveyron en Kaspar Hauser. Psychoanalytische Perspectieven, 28 / 1-2: 59-70.

  • ____ (2007). Een Ander discours. Kwalitatieve benadering van ADHD in het Lacaniaans. SIGnaal, 61 : 16-32.

  • ____ (2007). Editoriaal. Psychoanalytische Perspectieven, 25 / 2 : 5-8.

  • Blomme, D. & ____ (2005). Vertaling van Sigmund Freud ‘Moet men psychoanalyse onderwijzen aan de universiteit?’ Psychoanalytische Perspectieven, 23 / 2 : 112-117.

  • ____ (2004). Jongeren met gedrags- en emotionele stoornissen: psychoanalytische ideeën. SIGnaal, 48: 4-20.

  • ____ (2004). De Lacaniaanse psychoanalyse als bedrog, over het verlangen en de bijzonder weerbarstige betekenaars. Psychoanalytische Perspectieven, 22 / 2 : 173-186.