• _____ et al. (2019). Wat is de kleur van een kameleon? Of hoe het universitair discours de psychoanalyse verloochent. https://www.psychoanalyse.nu
  • ____ (2015). Vader, ziet ge dan niet dat ik verbrand? Extiem 6: 21-25.
  • ____ (2015). Editoriaal. Extiem, 6: 1.
  • ____ (2014). Werken met het mémoire en het vergeten. De getuigenis van Sylvie Sesé-Léger. Extiem, 4: 39-47.
  • ____ (2014). Tussen analysant en analyticus. Extiem, 4: 53-64.
  • ____ (2013). Editoriaal. Extiem, 3: 1.
  • ____ (2012). Een plaats voor het subject in het CLB? In: Walleghem, P. (ed.), Psychoanalyse en jongeren, Gent: Academia Press, 7-31.
  • ____ (2010). Wilde kinderen, wilde taaltheorieën. Lacans theorie van de betekenaar aan de hand van Victor de l’Aveyron en Kaspar Hauser. Psychoanalytische Perspectieven, 28 / 1-2: 59-70.
  • ____ (2007). Een Ander discours. Kwalitatieve benadering van ADHD in het Lacaniaans. SIGnaal, 61 : 16-32.
  • ____ (2007). Editoriaal. Psychoanalytische Perspectieven, 25 / 2 : 5-8.
  • Blomme, D. & ____ (2005). Vertaling van Sigmund Freud ‘Moet men psychoanalyse onderwijzen aan de universiteit?’ Psychoanalytische Perspectieven, 23 / 2 : 112-117.
  • ____ (2004). Jongeren met gedrags- en emotionele stoornissen: psychoanalytische ideeën. SIGnaal, 48: 4-20.
  • ____ (2004). De Lacaniaanse psychoanalyse als bedrog, over het verlangen en de bijzonder weerbarstige betekenaars. Psychoanalytische Perspectieven, 22 / 2 : 173-186.